Співпраця з батьківською громадськістю

У Решетилівському професійному аграрному ліцеї імені І.Г.Боровенського відбулися загальноліцейні батьківські збори.Про підсумки роботи та завдання щодо успішного завершення І семестру з батьками говорили директор ліцею Ніла Спільна, заступники директора Світлана Болбат та Людмила Шелест, старший майстер Василь Тютюнник.На зустріч з батьками була запрошена інспектор сектору ювенальної превенції відділу превенції Полтавського РУП старший лейтенант поліції Маргарита Козир, яка розповіла про шляхи запобігання правопорушень та злочинності серед учнівської молоді, протидії булінгу.Збори продовжились у групах, де батьки поспілкувалися з класними керівниками та майстрами виробничого навчання, дізналися про навчальні досягнення дітей, обговорили і вирішили актуальні питання щодо підвищення якості знань та поведінки.Щиро дякуємо батькам, які знайшли час і можливість відвідати ліцей, адже батьківська громадськість – важливий союзник закладу освіти у вихованні та навчанні молоді, формуванні життєвих цінностей, стійких переконань, відповідальності за навчання та власну поведінку.

У переддень свята у Решетилівському професійному аграрному ліцеї імені І.Г.Боровенського відбувся виховний захід «Уклін доземний вам і щедрого врожаю». На захід запросили роботодавців – представників аграрних підприємств Решетилівщини. З вітальними словами до присутніх звернулися директор ліцею Ніла Спільна та голова фермерського господарства «Ранок» Василь Сербак, директор сільськогосподарського товариства Микола Лукаш та голова фермерського господарства «Милостюк С.В.» Станіслав Милостюк. Нехай же з […]

Учні Решетилівського професійного аграрного ліцею імені І.Г.Боровенського традиційно взяли участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної грамотності «Бобер».Бажаємо ліцеїстам, їх наставникам – викладачам інформатики гарних результатів!

У Решетилівському професійному аграрному ліцеї імені І.Г.Боровенського пройшов предметний тиждень математики. Творчі здібності учні проявляли під час підготовки повідомлень і рефератів, при створенні презентацій і математичних стінгазет, при складанні кросвордів і сенканів. Ліцеїсти працювали в інтернеті, проходили інтерактивні тренінги. Завдання передбачали індивідуальні і групові форми роботи, спонукали до самостійності та пошуку раціональних шляхів розв’язання, розвивали […]